Shop Mobile More Submit  Join Login
Mmm, chocolate? by anhiee Mmm, chocolate? by anhiee
Chocolate, eh? NOPE! It's a little poo! :)
Add a Comment:
 
:iconimcocoacola:
ImCocoaCola Featured By Owner Jan 14, 2017  Hobbyist Filmographer
mmmm poop XD
Reply
:iconim-phantastic:
im-phantastic Featured By Owner Sep 6, 2015
omg the description :'D
Reply
:iconmerinium:
Merinium Featured By Owner Mar 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
Mmm, Shitlate !! :D
Reply
:icongumix3:
Gumix3 Featured By Owner Feb 19, 2012
So cute! *-*!
Reply
:iconsoulfull-artist:
SoulFull-Artist Featured By Owner Jul 4, 2011
HaHa I dont think thats chocolate
Reply
:iconinvaderfree:
InvaderFree Featured By Owner May 23, 2011
Is that chocolate? I hope it is cuz I just ate it. :XD:
Reply
:iconpinkapplestain:
pinkapplestain Featured By Owner Apr 9, 2011
eh... is a cute poop! do i say that? ;)
Reply
:iconkawaiikaabii:
KawaiiKaabii Featured By Owner Mar 6, 2010
This is the cutest POOP :XD: i've seen! it's better than colorful poo, jumping poo, etc. THIS IS THE BEST! LOLZ :D
Reply
:iconbreisa:
breisa Featured By Owner Aug 26, 2009  Hobbyist Digital Artist
lol.. my jumping poop is better! XD
Reply
:iconlauleeta:
LauLeeta Featured By Owner May 13, 2009
kaaawaaaiii!!!! its so damm cuteee!!! *-*
Reply
:iconevilfujiarmu:
evilfujiarmu Featured By Owner Nov 19, 2008
I've actually seen a poo-shaped chocolate before.
Reply
:iconchocoreaper:
Chocoreaper Featured By Owner May 29, 2008  Hobbyist Digital Artist
choc flaverd shit mwahahahhahaha
Reply
:iconxkimster:
xkimster Featured By Owner Apr 10, 2008
for poo.. it's very cute!! haha
Reply
:iconilovepocky:
ilovepocky Featured By Owner Apr 10, 2008
lolz! thats funny!
Reply
:iconel-tralala:
El-Tralala Featured By Owner Aug 17, 2007
Do you know this has been stolen?
[link]
Reply
:iconmagixplanet:
magixplanet Featured By Owner Jun 14, 2007   Digital Artist
I knew it was chocolate XXD It's so cute *çççç*
Reply
:iconmad-but-happy:
Mad-But-Happy Featured By Owner Jun 9, 2007  Professional Filmographer
Cute poo :XD: Very funny, hehehe
Reply
:iconjexyland:
Jexyland Featured By Owner May 22, 2007
Hehe...I featured your pixel in my new: [link]
Reply
:iconanimegirly2:
animegirly2 Featured By Owner May 12, 2007
Kawaii poopy!!! >.< I want to :fav:
Reply
:iconjexyland:
Jexyland Featured By Owner Feb 24, 2007
Haha...wonderful! Must :+fav:!
Reply
:iconagentgingerbread:
agentgingerbread Featured By Owner Jan 31, 2007  Student Writer
kawaii
Reply
:icongummibared:
gummibared Featured By Owner Oct 19, 2006
:aww: such a cute little poop.
Reply
:iconhermionegal:
HermioneGal Featured By Owner Oct 3, 2006
Wowee chocolate!
*licks poop* Hmm, tastes like a llama!
Reply
:iconblushing:
blushing Featured By Owner Aug 12, 2006
thats so cute!
Reply
:iconkama-chan2:
Kama-Chan2 Featured By Owner Jun 27, 2006
OMG!!

This is SO cute!

Can I use it?
Reply
:iconeycewolf:
Eycewolf Featured By Owner May 6, 2006  Hobbyist General Artist
Aaah! Unchi!! Kawaii~~!!

I loved these things when I was in Japan... sooo funny & cute!!
Reply
:iconlaughingsquid:
LaughingSquid Featured By Owner Apr 24, 2006  Hobbyist General Artist
yay! poo!
Reply
:iconkacchapa:
kacchapa Featured By Owner Apr 9, 2006  Hobbyist General Artist
thats the most attractive pile of poop ever! i thank you on behalf of poop everywhere for putting in a good word for them!
Reply
:iconspangles-of-dream:
Spangles-Of-Dream Featured By Owner Apr 7, 2006  Student
loooool
Reply
:iconipine4you:
Ipine4you Featured By Owner Apr 4, 2006
OMG thats so cute. And I love your avatar!
Reply
:iconhelterskellter:
helterskellter Featured By Owner Apr 3, 2006
Never has poop been so cute! XD
Reply
:iconantlercat-anon:
antlercat-anon Featured By Owner Apr 2, 2006  Professional Traditional Artist
:lol: I KNEW it was a poo. You can't fool anyone!

Oddly enough, it's got a very cute face...for a pile of poo.
Reply
:iconalbus1987:
albus1987 Featured By Owner Apr 1, 2006
lool:rose:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 1, 2006
Image Size
468 bytes
Resolution
44×33
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,296
Favourites
160 (who?)
Comments
33
Downloads
688
×